fredag 31 december 2010

Nytt år!!




Nu är det nya året nära. Summerar jag 2010 så har det varit ett bra år. Jag och mina nära och kära har fått vara friska och haft det bra på alla sätt. Det stora som hänt under året är nog att vi äntligen kom till skott, och skaffade oss ett hus i Falkenberg. Vi har tittat och letat i många år, nu har vi ett som passar oss perfekt. Det ligger nära både centrum och stranden, det tar tre minuter på cykel till Skreastrands brygga och åtta minuter in till centrum på cykel. Så vi känner att det var bra att vi väntade :)
Vi tillbringar just nu nyårsvakan på Fåborgsvägen. Ska bli kul att se fyrverkeri senare i kväll.
Vi har just kommit in från en underbar promenad på Skrea strand med avslutning på Strandbaden och irish coffe.
Nu ska vi börja laga maten vi ska äta ikväll.
Ha det gott alla mina vänner därute. Och ett riktigt härligt 2011 önskar jag att vi alla får.

4 kommentarer:

Kim M Kimselius sa...

Gott Nytt år! Hoppas ni får det fint på nya stället. Kram Kim

Unknown sa...

♫•*¨*•.¸¸ Gott Nytt År!¸¸.•*¨*•♫
Hoppas ni får en härlig kväll i stugan.

bollebygdsbo sa...

Vi har ätit - oxfilé,potatisgratäng och grönsaker. Sedan blev det ostkaka. ;)
Nu väntar vi in tolvslaget vid TV:n

femfemman sa...

Härlig bild. Ser fram emot att få hälsa på i ert Falkenbergshus framåt sommaren. Tills dess - Ha ett bra 2011!