måndag 21 juni 2010

Semester...

Nu känns det att ledigheten kommit till mig =)
Jag slutade i onsdags men nu känns det verkligen att ledigheten kommit hit. Jag hade inget direkt att göra idag, jag gick omkring och tittade på jobb som jag ska ta tag i under veckan, strykhögen...
Men annars var det läge att tvätta och laga mat, utan att ha tidspress på sig, jag njöt av detta idag ska jag säga. Då förstod jag hur mycket det är som styr att man stressar fram i livet. Har dessutom hunnit med att städa lite och att klippa mig!! Med andra ord har jag haft en underbar dag.
Ikväll var det dessutom premiär på utomhusgympa vid Örsjön! Det var uppskattat och lyckat!! Vi var 8 personer så det är en god början för kommande gånger, många hade förhinder idag, vet jag.
Efter passet var vi fyra stycken som slängde sig i badet. Jag har inte badat vid badplatsen sedan vi fick vår egna badplats. Det var skönt ock svalkande. Så jag får se vad jag har träningsvärk i morgon...anar att magmusklerna har fått sig en omgång igen...tack och lov för de behöver känna av det och gärna bli starka så magen dras ihop =)

I morgon ska jag för första gången testa på att gjuta i betong. Jag har laddat med byttor och spänner, hjärtformar och köttråg. Får se vad det blir, krukor eller ljusfat....Inga bloggvän ska vara vår lärare. Rannäs, Forsheda nu kommer jag!!!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen! Allt är klart för morgondagen.

femfemman sa...

Tack för en kul dag.... VAd jag önskar att du kunde vara ambulerande gympaledare. Skulle verkligen funka i Gs också, med den viss risk att knotten skulle jaga i väg oss.