lördag 6 mars 2010

Mycket nu...

Nu har jag snart lagt en hektisk, men rolig och givande vecka bakom mig. Idag är det bröllop i vår vigselkyrka som är på programmet. Det är min yngsta systerdotter, och vår guddotter, som står brud i Bolllebygds kyrka idag klockan 14.00. Det ska bli så roligt att få gå på ett riktigt vinterbröllop =))

Jag återkommer om detta under morgondagen, då jag också kommer att skriva mycket om Mia Törnblom, hon var så bra. Vi har på skolan boken "Du äger" och vi jobbar med livskunskap med den.
Bl.a. finns det beskrivit hur man ska lyfta sin egen självkänsla genom att skriva i sin Brabok, det gör eleverna hos oss en gång/vecka och man ser hur de utvecklas i detta att uppskatta sig själva i både fiasko och succé. Men som sagt mer om det i morgon. För nu ska jag hoppa in i duschen för att hinna bli fin innan vi åker....eller iaf försöka att bli lite frächare....

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas ni får ett roligt och fint bröllop. Ser fram emot nästa inlägg med rapporter både från bröllopet och från Mia Törnblom.