onsdag 7 oktober 2009

Nebraskabesök på Apelskolan


Här är de som besöker oss denna veckan.
De kommer från Nebraska och är på skolan för att se
hur vi använder datorn, 1-1. Sarah bor hos oss under
dessa dagar,. Det är roligt för hela familjen att få
träna på sin engelska. Den blir bättre och bättre


Vi slutade lite tidigare idag och hann med att göra en liten rundtur. Och vi åkte att till Sandviks kyrka bl.a.. Men vi han även med att besöka Tyger och Ting, lantmännen =)) och vår kvarn.
Nu ska jag och Sarah basta och ta ett dopp i en ganska kall sjö ; )

3 kommentarer:

femfemman sa...

Ser ut att vara en glad tjej.... me låter KALLT att bada. Vi har en biljett till Ulricehamns kallbadhus som vi skulle ha använt länge - men jag tror aldrig att det blir av -- jag inbillar mig att jag får hjärtstillestånd om jag hoppar ner i en kall sjö, direkt från bastuvärmen. : )

bollebygdsbo sa...

Trevliga utflyktsmål!
Kul med ny inspiration också.
Ha det bra.

Unknown sa...

Hu så kallt! Det blir inget badande för mig mer i år - inte förrän det blir dags för julabadet. Vi har ett sådant i vår familj. Då åker vi och badar i Jönköping och där kan man simma ut i en liten utomhuspool.
Hoppas du får en rolig vecka med dina gäster!