onsdag 28 januari 2009

Yes, jag kunde ;)

Jag såg att jag kunde lägga in bilder som innehöll ätbart, skoj att vara med.

Idag har det varit en dag som jag haft ont i nacke och axel, så ont så jag bokat en tid hos kiropraktorn klockan åtta i morgon bitti :(
Då går min städmorgon åt pipan... men jag hade nog inte kunnat städa ändå med min smärta.
Ibland känns det som om huvudet ska trilla av. Det som är lite lustigt är att det är de vardagliga rörelserna som gör mest ont. Som att torka av bordet eller plocka upp något från golvet. Men jag kan bära kassar utan att det känns nämnvärt. Men efter nio i morgon bitti ska jag vara helt ok, hoppas jag =)

Imorgon börjar mitt underbara torsdagsnöje, KÖREN =) Jag kommer nog att få med mig en av döttrarna när det drar igång för våren. Skojigt att hon vill vara med.

Glömde säga anledningen till min onda nacke och axel, jag började med gympan igen i måndags...och tog nog ut en rörelse lite för mycket...men det är smällar man får ta fast det innebär att jag inte kunnat motionera på flera dagar, snyft...nu när jag var laddad. 

Inga kommentarer: