lördag 10 januari 2009

Lördagkväll

Jag har faktiskt suttit med arbetet nästan hela dagen =)
Det är himla intressant om man kommer in i det igen.
Tänker tala om för min chef att det är bevisat att om man får fysisk aktivitet, 
minskar det risken att drabbas av negativa stressorer.
 Det vore skönt att få göra någon fysisk aktivitet, gärna på någon planeringstid ;)

Det har jag skrivit om idag bl.a. Något mer som jag skrivit om är hur ett team ska fungera bra,
tänk att det är flera chefer i ett team och de ska vara enade utåt, mot sina medarbetare. Det krävs mycket för att få ett enhälligt team som drar åt samma håll...det är konstigt att det fungerar så bra som det gör. Jag ska ge förslag på hur det kan fungera, vad som krävs av de olika i teamet.
Jag har även skrivit om hur det ska gå till att bygga ett team som blir hållbart och som ska fungera under lång tid. Men om det har jag inte skrivit riktigt färdigt än, men i morgon klockan elva ska det vara klart =)

Tittade ikväll på körslaget, jag tycker att de är bra alla körerna, det är synd att någon måste åka ur varje gång...men det är klart...programmet skulle kunna hålla på i evigheter annars...tänkte inte på de

Har just nattat hästarna, döttrarna är ute på vift igen...

Glömde säga att jag badat bastu innan körslaget, det var underbart att ligga där och höra elden spraka i bastuaggregatet :) Snacka om avslappning!


Inga kommentarer: