onsdag 14 januari 2009

Födelsedag ;)

Idag har vi födelsedag i huset, mellandottern fyller 19 år (vart tar tiden vägen) vi började med skönsång för födelsebarnet tidigt i morse. Efter jobbet kom de yngsta döttrarna till mitt jobb, vi skulle handla i den "gula boutiqen" och på NetonNet. Sedan var bråttom hem för de skulle åka och vara med på samkväm som handlade om deras tidigare sommarjobb och blivande sommarjobb. När detta var avslutat kom de hem till en lite festmåltid på en vardagskväll, födelsedag är det inte så ofta =)
Jag har även bakat hennes favvotårta, choklad med frosting :p

Nu skriver Stina, mellandottern som numera anger sin ålder som 19 år, redan idag fick jag skriva min ålder. Vi skulle räkna ut åldern på oss som var på sommarjobbsmötet och sammanlagt var vi 847 år. Det är nu 1 år sedan jag tog steget in i den så kallade "vuxenvärlden" fast så särskilt vuxen känner jag mig inte, jag tror att jag kommer känna mig som ett barn ända in i pensionsåldern. Mamma skrev ju lite om min födelsedag och jag kan bara säga att den varit kanon.
 Tack så jättemycket mamma och pappa för armbandet och presentkortet på netonnet,  som var en liten hjälp till inköpet av min efterlängtade present :S Datorn kommer jag att använda som en galning. Tack Moa för den fina toppen som du lyckats pricka så rätt med ;) 
Trisslotten var också en höjdare, dock ingen vinst, men man kan inte få allt.. Jag vill också tacka Hannah för det fina vykortet, en rolig överraskning. Tack också alla för de fina smsen, mailen och gratulationer. jag kan skratta mig lycklig över min underbara familj, fantastiska släkt och outbytbara vänner jag har. 

Hoppas att alla har haft en bra dag, det har i alla fall jag haft. 
14/1 är ett bra datum!

Jag Bobo har inte hunnit med så mycket mer, förstår ni ;)
Kan nämna att på jobbet har det rullat på som vanligt.
 

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Så bra att du,Stina, haft en fin födelsedag.
Fortsättning följer redan till helgen.
Vi ses då.