tisdag 13 januari 2009

Crosstraining, äntligen ;)

Då har jag äntligen kommit igång med crosstraining igen, den åkte ut när julgranen kom in, så det har inte blivit träning på länge. Skönt att komma igång 8-)

Idag har två grupper gjort köttfärsbiffar och brunsås, det var inte så lätt för alla att få till den där brunsåsen...en del läste receptet på sitt egna lilla vis och resultatet blev därefter...
Men det var mina egna klass, och det är skönt att träffa dem på de lektionerna som är lite friare, stämningen är avslappnad och gemytlig. Sedan är det en fördel att få träffa dem i halvklassgrupper. Man har lite mer tid till varje elev då.

Annars inget nytt som hänt, en lugn och skön dag.

Tittar lite på House, jag gillar honom, han är så nonchalant och självgod, fast på ett sätt som visar att han har hjärtat på räta stället =)

Nu ska jag gå och säga godnatt till en artonåring, sista kvällen hon är arton, så imorgon börjar vi med att sjunga för en nittonårig tjej. Ja må hon......




1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Jag tittade också på House. Gillar programmet.
Tyvärr jobbar jag de flesta tisdagskvällar, men är hemma strax efter 21 i alla fall.