tisdag 30 december 2008

Baka

Idag hade jag sovmorgon, som vanligt under jullovet =)
När frukosten var uppäten var det dax att hjälpa dotter nr 2 med brödbak till Idreresan.
Jag bakade mitt julbröd, prästgårdslimpor, till dem.
De åker till Idre på söndag och ska vara borta en vecka, jag kan säga att jag längtar dit jag också ;)

Nu är det dax att ta itu med städningen, kan behövas då jag inte städat sedan förra tisdagen, och är alla hemma så blir det dammigt och stökigt.

Igår var jag och äldsta och yngsta dottern i Falkenberg och shoppade loss lite, jag köpte en tröja i grått och lite annat smått & gott.
Idag åker de två yngsta till Varberg för att besöka klädaffärer, spännande att se vad de kommer hem med, för något har de garanterat med sig hem. Jag gissar ett mellandottern kommer hem med en klänning ;)

Äldsta dottern kör nu farmor till affären för att handla mat och göra ett besök på apoteket.

Inga kommentarer: